Bransjeløsning for 
café og restaurant

Har du ansatte på timelønn og krav til å vise til personalliste for skatteetaten/kemner 
så bør du ha ett system som dekker dette.
Støtte for 12 språk
Som eneste system i Norge kan vi tilby timeregistrering på hele 12 ulike menyspråk. Bla. engelsk, norsk, polsk, dansk,  fransk, spansk, tysk osv.
Korrekt lønnsutbetaling
Astrow Web sikrer deg korrekt lønn hver gang. Vi kvalitetssikrer registreringer før første lønnskjøring. Lønn kjøres samme måned etter oppstart.
Tilpasset etter behov
Vi kan tilby ferdig HK maler eller tilpasse oss andre overenskomster. Astrow Web kan skreddersys til deres behov som minimerer manuelt arbeid.

La oss fortelle deg hvorfor du bør velge vår løsning.

Astrow WEB er en fleksible løsning tilpasset behovet en cafe eller restaurant har til et timesystem med enkel vaktplanlegger og integrert personalliste.

Astrow WEB sikrer deg:
Automatiske oppdateringer
Registrering
Ferdige maler (HK regler)
Personalliste
Vaktplanlegger
Sykdomsregelverk
Rapportering
Stemplingstillegg / akkord
Eksport til lønn / HR-system
GDPR regelverk

Alle versjonsoppdateringer automatisk oppdatert

Som en del av prisen pr. måned, så får dere alle fremtidige versjonsoppdateringer inkludert. Du som kunde trenger ikke å foreta deg noe som helst! Enkelt, men sant!
Kom i gang

Registrering

Astrow WEB gir de ansatte mulighet for registrering enten på mobil/nettbrett eller stemplingsur for beregning av timer (kasse med Android kan eventuelt også benyttes).
Kom i gang

Ferdige maler med HK regler

Vi tilbyr ferdige maler med HK regler eller for egne beregninger som sikrer riktig tillegg som overtid og UB.
Kom i gang

Personalliste

Alle cafér og restauranter er pålagt å føre egen personalliste i tilfelle kontroll av skatteetaten. Personalliste kan enkelt hentes ut fra fra vår løsning og viser alltid hvem som er tilstede på jobb. Les mer om personalliste her
Kom i gang

Vaktplanlegger

Lei av Excel lister? Utarbeid vaktplan direkte i Astrow Web og tildel vakter etter behov. Ansatte kan enkelt se når de skal jobbe direkte i appen.
Kom i gang

Sykdomsregelverk

Astrow Web støtter både sykdomsregelverk for IA og ikke IA. 
Få varslinger underveis når noen nærmer seg oppbrukte dager og vær alltid i forkant.
Kom i gang

Rapportering

Kost-rapporter og andre rapporteringer for timer og fravær.
Kom i gang

Stemplingstillegg / akkord

Stemplingstillegg for akkord arbeide eller annet som for eksempel «sjåførruter» eller annet stykk arbeide.
Kom i gang

Eksporter dine data

Direkte overføring til bedriftens lønnsystem/HR system. Vi støtter de aller fleste systemer på markedet.
Kom i gang

Tilpasset GDPR regelverk

Siden 2018 har vi hatt fokus for å kunne levere et system som ivaretar GDPR regelverket. Ansatte har fullt innsyn på sine egne data.

Les mer om GDPR her.
Kom i gang

Kunder som sparer tid og penger

"Time Recorder har gjort en profesjonell og god jobb helt fra vår oppstart i ny database. Vår konsulent har hjulpet oss med å effektiviserer våre prosesser, og satt opp gode løsninger i systemet tilpasset vår bedrift. Vi har mange ulike skift og arbeidsordninger i bedriften som systemet ivaretar godt.

Systemet er hele veien under utvikling og tilpasser seg behov som vi som kunder har. Systemet fungerer godt også for den ansatte for å få oversikt over sitt timekort og fravær via en app.

Vi opplever at den ansatte har bedre kontroll over timene og følger opp jevnlig, dette gjør at oppfølgingsarbeidet til lederne blir betraktelig mye lettere."
«Astrow har gjort at vi har fått kontroll på planlegging av bemanning, registrering av timer og overtid ihht lovverket. Det fins utallige muligheter til å tilpasse turnuser og timeplaner slik at det passer alle de ulike måtene vi jobber på. Timerecorder har veldig kompetente medarbeidere, gode kurs for oss som administratorer og ledere, og vi får rask hjelp på support av veldig serviceinnstilte medarbeidere»
"Vi fikk med Astrow Cloud et bra system og bra oppfølging i oppstarten. Under oppstart hjalp Time Recorder sin konsulent oss med å definere godt regelverk, en løsning tilpasset oss, og masse god informasjon basert på deres lange erfaring. Dette har gjort produktet godt fra starten av.

Med Astrow Web sin ansattportal har de ansatte blitt mye mer beviste på sin tilstedeværelse. De har tilgang til sitt eget timekort, og sine egne avvik. Dette letter arbeidet for våre ledere. De ansatte har også full oversikt over timebank, feriesaldo, og kan forespørre fremtidige fravær/ferie direkte i Astrow Web.
Vi benytter også mobil løsning fra Time Recorder. Dette ivaretar, og inkluderer våre eksterne arbeidere, i en løsning. Dette gjør løsningen komplett, og alle får mulighet til å benytte seg av Astrow Web. De ansatte er også veldig tilfreds med å få registrert sin faktiske tid."
"Dagens samfunn forventer at rutiner kan utføres raskt og enkelt. Med stemplingssystemet Astrow Web kan ansattes timekort, henvendelser og ønsker lett ivaretas med minimalt bruk av tid. For Meråker Kjøtt tok det relativt lang tid og overbevise ansatte om at de nye stemplingsrutinene fungerer bedre enn de gamle… Det er vel gjerne slik… 

Nå er imidlertid samtlige ansatte aktive brukere av Astrow Web. De erfarer verdien av å holde seg ajour til enhver tid. Stadig får vi tilbakemeldinger om hvor enkelt det er å manøvrere i systemet, om man setter av litt tid til opplæring. For meg, som administrator, er tidsbruken avgjørende. Astrow Web medfører at jeg i bedriften kan ha andre roller og arbeidsoppgaver, uten at det går utover kvaliteten på jobben med tidsregistrering. I tillegg opplever jeg en utrolig god oppfølging og support fra Time Recorder – effektivitet og kvalitet er nøkkelord jeg sitter igjen med."
"Når Uni-K as skulle innføre elektronisk timeregistrering var vi i kontakt med flere leverandører.
Etter noen kartleggings samtaler fant vi ut at Time Recorder var det systemet som passet best til våre behov.
Vi ser i ettertid at det er flere utfordringer vi ikke hadde tenkt på, og kontaktpersonen hos Time Recorder har gitt raske og gode forklaringer på hvordan vi løser det."
Se flere referanser

Få et helt uforpliktende tilbud

Fullfør spørsmålene nedenfor så får du et tilbud tilsendt pr. e-post
Til toppen

Hvem er vi?

Med over 100 års erfaring har Time Recorder levert kvalitetsløsninger for timeregistrering til både privat og offentlig sektor siden 1914. Ta kontakt med oss i dag for en uforpliktende samtale.

Kopibeskyttet 2021 - Time Recorder Co. AS - NO 916761988 MVA
homeapartmentpencildroplighterstarenvelopeenterexituserusersphonecalendar-fullscreentabletchart-barsdinnerclockcrossmenulistarrow-uparrow-rightquestion-circle

Kundeservice

Våre åpningstider er 08:00-16:00 (Mandag-fredag)

Kontakt oss

Hei og velkommen til Time Recorder 👋
Kontakt oss på telefon, e-post eller kontaktskjema nedenfor hvis du lurer på noe angående våre produkter 👇
Kontakt oss via
chat Kontakt oss
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram