Stemplingsur, Prosjektregistrering

Ofte stilte spørsmål

Noen av de vanligste spørsmålene vi mottar

Hvor sender jeg supporthenvendelser for Astrow?


Alle Astrow supporthenvendelser for Astrow skal sendes til astrow@timerecorder.no eller via vår supportportal: https://support.timerecorder.no

Har dere en skyløsning?


Ja, vi tilbyr en ren skyløsning for vår timeregistrering.

Hvilke lønnssystemer støtter dere?


Støtter alle lønnssystemer som kan importere lønns- og fraværsfiler (Agresso, Hogia Lønn, Huldt & Lillevik, Lexi Lønn, Uni Micro Lønn, Visma Lønn,Visma.net, Info Easy, X-ledger, Power Office Go, Evolution Software, Proplan, AdOpus, Adecco, Harmoni Lønn, SAP og Aditro)

Hva innebærer en skyløsning?


Vår skyløsning innebærer at du som kunde betaler kun for aktive ansatte pr. måned og betaler deretter for andre moduler etter ønske (ansattportal, lederportal, eksport til lønn etc.). Enklere å administrere og enkelt å prøve ut nye moduler uten å kjøpe dyre “pakkelisenser”.

Finnes det backup batteri på stemplingsurene i tilfelle strømbrudd?


Ja, vår ST25 (Smart Terminal) har oppladbart nødbatteri som varer inntil 6 timer. Du finner Smart Terminal her.

Hvor henvender jeg meg for fakturaspørsmål?


Alle fakturaspørsmål rettes til faktura@timerecorder.no

Støtter stemplingsurene WIFI?


Kun Smart Terminal (ST25) har WIFI støtte.

Støtter dere GDPR?


Ja, les mer om GDPR her.

Har du andre spørsmål?

Ofte stilte spørsmål - Astrow WebKONTAKT OSS
© Copyright 2020 - Time Recorder Co. AS- All Rights Reserved
envelopephone-handsetmap-markercrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram