Vi leverer ulike bransjemaler. Intuitivt og fleksibelt grensesnitt for timeføring som er enkelt for alle. Timeregistrering i Astrow Web er skybasert, noe som betyr at du – og de ansatte – har tilgang også fra mobil og nettbrett.
Her kan ansatte registrere arbeidstid og legge inn ønsker om fravær og manglende stemplinger, noe som gjør det enkelt for ledere å planlegge skift og betale ut korrekt lønn.
Støtter alle lønnssystemer som kan importere lønns- og fraværsfiler (Agresso, Hogia Lønn, Huldt & Lillevik, Lexi Lønn, Uni Micro Lønn, Visma Lønn,Visma.net, Info Easy, X-ledger, Power Office Go, Evolution Software, Proplan, AdOpus, Adecco, Harmoni Lønn, SAP og Aditro)
Sparer tid og sikrer korrekt lønnsbetaling.
Intuitiv og lett å bruke for ansatte og ledere – færre spørsmål og mindre tid til feilretting.
Raskere registrering og planlegging med færre klikk.
Kompatibel med alle de vanligste lønnssystemene.
Koster mindre enn en kaffekopp per ansatt i måneden.
Støtte for 11 ulike språk.
Skreddersydde bransjeløsninger som kontor, butikk/hotell/restaurant, industri og attføring tiltak.
Nedenfor finner du hovedfunksjonene som definerer Astrow fra A-Å.
Timeregistrering
Intuitivt og enkelt grensesnitt.
Fraværsregistrering
Ha kontroll på fraværet.
Ansattportal (ESS)
Ansatte kan følge opp egen tid.
Lederportal (MSS)
Fokuserer på enkel godkjenning og oppfølging.
Virtuell terminal (VT)
Mobil og PC-stempling
timeregistrering
Et kontrollpanel - Intuitivt og enkelt grensesnitt.
Se alle avvik, forespørsler og godkjenninger fra ett kontrollpanel. Smarte snarveier og operasjoner utføres med få klikk. Bytting av vakter og endringer utføres raskt og enkelt.
fraværsregistrering
Ha kontroll på fraværet
Forenklet registrering av fravær. Støtte for sykdomsregelverk (også for IA-bedrifter) Ha kontroll på feriesaldoer for alle ansatte.
Ansattportal
Ansatte kan følge opp egen tid
Enkel tilgang til timekort, feriesaldo og tidskonto saldoer. Enkel fraværsregistrering via forespørsel. La ansatte følge opp egne avvik med stemplingsforespørsel. Følger med chatfunksjon for enkle beskjeder. Ansattportalen er tilgjengelig både fra PC og app på mobil.
lederportal
Fokuser på godkjenning
Ansatte med personalansvar kan enkelt godkjenne forespørsler fra ansatte, det være seg manglende stemplingsforespørsler, fraværsforespørsler, godkjenning av overtid og andre type tillegg. Lederportalen er tilgjengelig både fra PC og app på mobil.
virtuell terminal
Mobil og/eller PC-stempling
Har støtte for GPS ved mobilstempling. (Valgfritt) App tilgjengelig både for iOS og Android.
Alle funksjoner og moduler
Oversikt over alle funksjonene du kan få med vår timeregistrering i Astrow Web.
Ansattportal
Ansatte får tilgang til egne timelister, godkjenning av timekort, feriesaldo, følge opp egne avvik og kan sende forespørsler.
Lederportal
Ledere med oppfølgingsansvar kan enkelt godkjenne overtid, fraværsforespørsler, planlegge skift, ta ut ferielister ++
Stemplingsur
Astrow Web benytter et moderne stemplingsur med touchskjerm som kan kombineres med andre moduler.
Mobilstempling
Lar deg stemple fra mobil app. Gunstig for de som jobber eksternt, sjåfører, salg eller for de som er mye på farten.
Lønn og fravær
Astrow Web sikrer deg alltid korrekt lønn - og fraværsgrunnlag.
Eksport
Med Astrow Web kan man eksportere til de aller fleste lønnssystemer og vi har også eksport til andre ERP systemer.
Vaktplanlegging
Definer ulike vakter og send ut varslinger til ansatte om ledige vakter. 2-veis kommunikasjon er nøkkelordet.
Ferieplanlegger
Astrow Web har en ferieplanlegger som gir deg enkel oversikt over kritiske dager og kan enkelt eksportere ut ferielister.
Stempling av tillegg
La ansatte stemple andre type tillegg som f.eks. akkord, vaktrunde, lifttillegg, oppmøte ++
Prosjektregistrering
Egen prosjektregistrering som fungerer via PC eller via APP. Også støtte for QR kode scanning for raskere bytting av prosjekter.
Besøksregistrering
Inkluderer også besøkende i Astrow Web i egen besøksregistrering. Kan benyttes via stemplingsur eller nettbrett.
Evakuering
Ha alltid oversikt over hvem som er tilstede via mobil app og start evakuering og opprop rett fra lomma.
Tilstedeværelse
Viser tilstedeværelsen til enhver tid med oversikt over siste lokasjon for stempling og tidspunkt.
Stedfortreder
Perfekt for å overlate lederansvaret over til noen andre ved sykdom eller ferieavvikling.
Varslingssenter
Sett opp varslinger på AML for enkel oppfølging på overtid og arbeidstid, bursdager ++
Diagrammer
Visualiser timeforbruk og fraværstid med ulike diagrammer.
Kostnadssted
Lar deg stemple tid benyttet på ulike kostnadssteder i løpet av dagen. Egen kostnadssted rapport for enkel oppfølging.
Avdelingsregistrering
Fordel timer og kostnader i løpet av arbeidsdagen på ulike avdelinger. Tilgjengelig via app eller fra PC.
API-integrasjon
Vi har støtte for ulike API integrasjoner. Spør oss om hvilke vi støtter.