Denne nettsiden lagrer informasjonskapsler på datamaskinen din. Disse informasjonskapslene brukes til å forbedre opplevelsen av nettstedet og gi deg mer personlige tjenester, både på denne nettsiden og gjennom andre medier.
For å finne ut mer om informasjonskapslene vi bruker, se vår personvernerklæring.
Smarte funksjoner
Oversikt funksjoner
Astrow Cloud timeregistrering er stappful av smarte funksjoner som gjør hverdagen enkel både fra PC og app.
Teamleder
Dette er vår absolutt beste funksjon hvor ledere har en total oversikt over alle ansatte til enhver tid og kan enkelt gjøre alle endringer fra ett og samme bilde.
Stemplinger og fravær
Gjør alle daglige endringer fra samme bilde
Lage egne tilpassede visninger
Ferieplan
Lønnsoversikt
Ansattportal
La ansatte følge opp egne avvik og frigjør tid fra adminsitrative oppgaver
Følge opp manglende stemplinger
Søke om fravær
Se timekort
Mobilstempling (hvis aktivert)
Ferieoversikt
Lederportal
Rask tilgang til godkjenninger og oversikt fra lomma
Godkjenning av forespørsler
Signering av timekort
Se tilstedeværelse for dine ansatte
Automatisering av avviksoppfølging
Ferieoversikt
Lønn og fravær
Astrow Web snakker sammen med ditt regnskapssystem eller HR-system.